Assalamualaikun n ohiyoo gozaimasu to all. Tezuka Raito Desu ,Welcome to my Blog, gomenne if it's not perfect enough, i just made it for fun writings ^__^...... so, to all visiters, Arigato nee and Yoroshiku Onegai Shimasu..

Wednesday, April 20, 2011

ha ha ha dan ha

aku tertanya2 kenape 2 3 ari nie aku rase BENGONG semacam jer..........hurmmmmm,

nak kater putus cinte, x pernah bercinte, sape laaa yang nak kan,
x er lah , baru ader freedooom!

nak kater putus nyawe?, alhamdulillah, idup lagi.
hehheheheehehe...... ader lagi. x la macam zombie..


nak kater putus harapan?
ader laa kot...sipi sipi jer, sekali sekale kene ader jugak..hahahaha
bukan aper, klu x putus harapan , aku x kan wake up nyer dari fantasy aku yang x pernah final nie...

klu kater putus semangat?
yer la kowt, kate nak tinggal bender2ict nie... tup2 anime abis 2 citer..
hitman reborn full, baka no test full sekali ngan ova in two days........
memang giler..hahaha.....
tp study tetap study.... ala wat ringan2 jer.. realese tension la katakan..

tp aku rase tiap2 ari tension bagi aku.....
arghhhhh..................... biarkan jer laaaaaaaaaaa.....
ok ah ..nak study...pastu nak siapkan artwork 'pray for japan' lak...
kawan ryo...
mugen system.. 4 mecha system,,
bella....
hurmmm.....
bleeeerrrrr....................................................

No comments:

Post a Comment