Assalamualaikun n ohiyoo gozaimasu to all. Tezuka Raito Desu ,Welcome to my Blog, gomenne if it's not perfect enough, i just made it for fun writings ^__^...... so, to all visiters, Arigato nee and Yoroshiku Onegai Shimasu..

Monday, April 4, 2011

KEPUTUSAN TELAH DIBUAT!!!!!!

   Terlalu banyak perkara yang tidak sepatutnya berlaku pada sem ini dan lepas. aku tak nak dia berulang sekali lagi.. aku dah cukup menyesal dan malu dengan sikap sambil lewa aku yang membawa aku sampai ke tahap ini.. tahap yang paling aku x jangka..tahap yang membinasakan aku...

   Cukuplah aper yang telah aku buat.. memalukan... aku dah amik keputusan aku mahu tinggalkan semua perkara yang x memberi sebarang faedah langsung kepada hidup aku semenjak 6 tahun lepas... cukuplah....

NO MORE ONLINE(if important only)

NO MORE TEZUKA RAITO(FB)

NO MORE ART AND ANIME!!!

No comments:

Post a Comment